Sider

mandag den 7. november 2011

So what???!!! I´m still a rockstar...

Mit profilbillede på denne side fylder i dag 2 år. Det var en af de bedste dage i mit liv. Pink koncert sammen med niecen i Forum efter at have fået en make-over hos frisøren… Med kemo brusende i årerne - iført høje hæle og ikke en stol så langt øjet rakte… Egentlig nemmere at have brystkræft end et dårligt knæ :-)



Seks dage efter billedet blev taget, røg håret. Når jeg i dag ser billeder fra den tid, kan jeg godt se, at kemobehandlingen tog hårdt på mig, men er det ikke skønt at vide, at jeg følte mig som den smukkeste gudinde, mens det stod på.



Hver gang jeg skulle have kemoterapi gjorde jeg en dyd ud af at være den flotteste i venteværelset. Om jeg var det, aner jeg ikke… Men mit mantra - som jeg gentog for mig selv ved enhver given lejlighed - var "jeg er smuk, jeg er rask, jeg er heldig"… De objektive øjne ville nok have haft nemt ved at tilbagevise alle tre påstande, men jeg gentog dem ofte. Ofte nok til at tro på dem alle…



Profilbilledet har også prydet min facebook-profil - indtil i går. Nu trækker jeg en streg i sandet. At jeg har et helt særligt forhold til hende den langhårede på billedet, hersker der ingen tvivl om. Det er også derfor det har været så svært at skifte billedet ud. Fordi er hun den samme? Hende med det lange røde hår og så hende med det lyse strittende Trolderik-hår??? Ja! Gu er hun så! Med mere livserfaring på kontoen, men stadig ligeså humoristisk og spydig…





Men selvom hun er den samme, beholder jeg nu alligevel billedet af hende, der er på vej til den bedste koncert nogensinde...

4 kommentarer:

  1. Har prøvet før men ordene forsvand så nu må jeg se om jeg kan finde guldkornene igen.

    Det betyder ikke noget hvordan dit hår er - bare du har været i bad GG spøg til side pigen med trolderik-håret er et dejligt og varmt menneske som jeg holder meget af. En stor krammer og et lille knus.

    SvarSlet
  2. jeg vil lige sørge for at take æren af den anonyme kommentar - det er mig Hanne B

    SvarSlet
  3. Tak søde Hanne B.

    Det varmer om mit fedtomspundne hjerte :-) Jeg holder også meget af dig...

    Knus og kram
    Helle S. - jeg kan ikke få lov at logge på som mig selv på min egen blog - HADER teknik :-)

    SvarSlet