Sider

lørdag den 17. juni 2017

At råbe ud i ingenting

Dette er min favoritdel... Indledningen på et blogindlæg. Dem har jeg i omegnen af en million af inde i hovedet.

Har arbejdet lidt på et meget seriøst blogindlæg med titlen: "The way you live influences the way you die". Så bliver det vist ikke mere alvorligt, vel?

Men er der nogen, der gider læse det? Så dette er en test. Tilkendegiv gerne om du er derude eller om jeg kun skriver til mig selv 😊 Min veninde fortalte den anden dag, at hun havde forsøgt at kommentere et indlæg; men det var umuligt. Giv gerne feedback på Facebook (et like er nok) eller skriv en mail: hellescorner@gmail.com

P.S.     Jeg har iø fundet ud af, hvad jeg skal bruge min have til 😏

4 kommentarer:

  1. Hej Helle.
    Jeg læser din blog!
    Du er sjov, der er dybde og indholdet udfordrer mine egne reflektioner.
    Det er lækker læsning.
    Tak for det:)
    :) Henrik
    PS: Hvad skal haven bruges til?

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej altså. En kommentar på bloggen fra en jeg slet ikke kender. Henrik, du gør dig ingen forestilling om, HVOR glad jeg er lige nu :)

      Og så det du skriver i kommentaren. TAK! Det glæder mig.

      /Helle

      P.S. Haven skal omdannes fra uregerligt krat og langhåret græs til en spiselig have med masser af bærbuske og lægeurter med latinske navne, jeg ikke kan udtale :D

      Slet
  2. Velbekomme... jeg nyder at læse dine indlæg. Rigtig meget!
    Hvor er jeg altså glad for du tog SÅ godt imod mine kommentarer.

    Jeg havde Latin i 9. Klasse, men jeg tror jeg har glemt den latinske udtale, så jeg kan nok ikke hjælpe dig så meget med det.
    Haveprojektet lyder eksotisk, mon det ender i junglelignende tilstande? ...eksotiske dyr og planter tager bo mellem lægeplanter og bærbuske. Det glæder jeg mig til at følge!
    Hilsen Henrik

    SvarSlet
    Svar
    1. Inde i mit hoved er haven et væld af sanseindtryk. Både for øjet og næsen. Den emmer af tæmmet vildskab og jeg kan navnene på alle planterne. Både de danske og de latinske, som jeg i fuldstændig total zen går rundt og namedropper til alle interesserede :) Jeg har fuldstændig fortrængt, at mine tidligere forsøg ud i dyrkning af haven mere er endt ud i ligne en tørkeramt, afrikansk slette end en gavmild nyttehave :)
      /Helle

      Slet