Sider

lørdag den 10. juni 2017

Havens bekæmpelse

Jeg kører – igen – i år et tema i sommerhushaven, der hedder ”havens bekæmpelse”. Let´s face it: Jeg er ikke havemenneske…

Har lige slået 2/3 af græsplænen – eller rettere: jeg har lige høstet 2/3 af græsplænen. Sorry to say. Det siger mig ikke en skid. Hverken at slå den eller at opholde mig i den. Ikke at jeg ikke bryder mig om at være udendørs. Eller… det gør jeg faktisk ikke. Altså bryder mig om at være udendørs; men jeg er trods alt blevet så klog, at jeg ved, at jeg har brug for sollys. Det har vi allesammen. Jeg vil bare hellere sidde på terrassen eller på en bænk nede ved vandet eller på min elskede sten på gravhøjen med udsigt til Storebæltsbroen…

Jeg får sgu stress af, at haven gror op omkring ørerne på mig – hvert eneste år… Ikke at jeg bliver overrasket. Der er sådan en vis forudsigelighed i tingenes udvikling. Same procedure as last year. Jeg har et øgenavn herude: Tornerose 😃 Det er okay…

Men behøver jeg vente i hundrede år før der kommer en prins forbi og kysser på mig? 😉

Ingen kommentarer:

Send en kommentar