Sider

fredag den 13. november 2009

Kvindelighed, sårbarhed og blufærdighed

Jeg har lige været i bad og aldrig har jeg brugt så lang tid på at vaske mit hår og aldrig er min hovedbund blevet masseret så intensivt...


Mit lange hår ryger i dag kl. 17. Det har taget mig et par døgn at affinde mig med situationen og hele dagen i går tilbragte jeg med at fjerne den ene hårtot efter den anden. Jeg vil tro, at ca. en tredjedel af håret er faldet nu og jeg græder ikke længere over det... Mine omgivelser har haft det meget svært med at se mig sidde og pille hårene af og lægge dem i en bunke; men det er min måde at få kontrollen tilbage på.


Jeg havde ikke troet, at jeg var så blufærdig; men det er jeg. For mig er det værre at stå i kø nede i supermarkedet med 50-100 hårstrå hængende nedad frakken end at tage tyren ved hornene og tage beslutningen om at fjerne det.


Jeanett har lovet at tage med til frisøren for at "holde mig i hånden".


Ingen kommentarer:

Send en kommentar