Sider

torsdag den 19. november 2009

Og det var så runde 2

Nye oplevelser er altid velkomne og jeg har nu endnu engang oplevet mig selv sige sætninger, som jeg aldrig i min vildeste fantasi havde forestillet mig at sige - eller bare tænke... "nu har jeg længere hår på benene end på hovedet" eller "jeg var nødt til at holde på håret for at det ikke skulle blæse væk i stormen" eller "sidder mit hår lige?"

Jeg er nu igennem en tredjedel af kemobehandlingen, dvs. 2 ud af 6 behandlinger. Den næste uges tid bliver nok lidt træls. Det var den sidst; men ellers er jeg godt kørende. Mine tal (udtryk for immunforsvaret) er fine - fedt!

Lige nu sidder jeg og hviler min trætte krop. Det er en "tung" form for træthed. Det eneste jeg har lyst til at halvt sidde/halvt ligge ned... Det er ikke fordi, jeg har lyst til at sove. Jeg vil bare gerne have lov at være...

Min søde veninde, Hanne B. kommer forbi om lidt. Hun er og har altid været helt fantastisk. Hun har fyldt min fryser med hjemmelavede, lækre retter - lige til at varme, når man er træææææt... Dagens bestilling hos hende er den nye Dan Brown-bog og en kasse sodavandsis til at tage den brændende fornemmelse i munden efter kemoen. Hun er noget ganske særligt, hende Hanne...

2 kommentarer:

  1. Kæreste Helle

    Det er barsk læsning, og jeg må beundre dig for din ukuelige livsvilje. Og humoren... den lever i bedste velgående - ikke svært at se hvor Benji har den fra:-) Håber for øvrigt at han snart har lyst til at komme på weekend igen, det var hyggeligt sidst.

    Hæng i Helle, du er en kanon pige.

    Mange knus og tanker fra Helle m.familie

    SvarSlet
  2. Hej Helle
    Ja jeg følger ikke med på facebook, men Trulle fortalte om din blog.. super sejt gået af dig at du har overskud til at skrive dine tanker her. Du er som jeg sidst husker, helt den samme Steiner med en humor der overgår de fleste. Du skal vide at jeg sender dig mange tanker og håber inderligt at du vinder... og vil følge med i din kamp.
    Har et par fif til genoptræning, når du blir klar til dette, har selv været i Spanien på Monte Bello flere gange om vinteren og er hver gang kommet retur til Dk -fit for fight, kan varmt anbefale det. Held og lykke
    Mange tanker Tina P

    SvarSlet